.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری نمايشگاه مطبوعات در مازندران

رئيس هيئت مديره خانه مطبوعات مازندران گفت: نمايشگاه مطبوعات مازندران اول تا چهارم بهمن ماه برگزار مي‌شود.

به گزارش شمال‌نيوز، رستم دهقان ظهر امروز در جلسه هيئت مديره خانه مطبوعات مازندران كه به ميزباني اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي مازندران برگزار شد، اظهار داشت: نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌هاي مازندران با حضور نشريات محلي، روزنامه‌هاي سراسري و خبرگزاري‌هاي داراي نمايندگي در مازندران در ساري برگزار مي‌شود.

وي با تاكيد بر حضور اصحاب رسانه‌هاي مازندران براي اطلاع‌رساني خواستار حضور فعالان مطبوعات استان در اين نمايشگاه شد.

رئيس هيئت مديره خانه مطبوعات مازندران با تاكيد بر اينكه تاكنون ارتباط بين نشريات و دستگاه‌هاي اجرايي مازندران تقريباً رابطه‌اي يك سويه و يك‌طرفه بوده است خواستار همكاري مديران دستگاه‌هاي اجرايي و روابط عمومي‌هاي نهادهاي اجرايي با مطبوعات شد.

دهقان با اشاره به وجود قانون تخصيص اعتبار نيم درصد اعتبارات جاري دستگاه‌هاي اجرايي مازندران براي فعاليت‌هاي فرهنگي تصريح كرد: اگر اين اعتبار در جاي خودش هزينه شود بسياري از مشكلات اقتصادي مطبوعات محلي برطرف مي‌شود.

رئيس هيئت مديره خانه مطبوعات مازندران ادامه داد: بسياري از مطبوعات محلي استان مازندران به دليل عدم همكاري دستگاه‌هاي اجرايي در مشاركت دادن مطبوعات محلي به فعاليت‌هاي فرهنگي در آستانه تعطيلي هستند، چرا كه در چند ماه اخير تعدادي از نشريات و مطبوعات مازندران از انتشار منظم فاصله گرفته‌اند و حتي نشريات با كيفيت چاپ رنگي به چاپ سياه و سفيد تمايل پيدا كردند.

وي از برگزاري نشست با استاندار و مديركل ارشاد مازندران براي بررسي مشكلات مطبوعات محلي و مشكلات معيشتي خبرنگاران خبر داد و خاطرنشان كرد: اين نشست بعد از مراسم عزاداري سالار شهيدان برگزار مي‌شود.
محمود احمدي-خبرنگار شمال‌نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.